Tovább a tartalomhoz

Kosár

A kosarad jelenleg üres

Garancia, jótállási információk

Alaprendelkezések


A Szolgáltató által forgalmazott termékekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet 2. § szerint
  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási ár felett három év.
  • 10 000Ft alatt webáruházunk külön 3 hónapot biztosít a fogyasztó rendelkezésére


az ékszer vásárlás időpontjától mely a számlán szereplő teljesítés dátumával megegyező. A vásárlót a jótállás joga akkor illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett.

A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a webáruházban a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni.

Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a termékek használati útmutatójában levő feltételek betartásával együtt érvényesek.

Nagy általánosságban a jótállás, garancia nem érvényesíthető abban az esetben, pl. ha az ékszer gyöngyhöz való csatlakozásánál lévő úgynevezett gyöngy befogató tű sérült, beletört a gyöngybe, mivel ebből nagy valószínűséggel az következtethető, hogy valamilyen külső mechanikai behatás(keményebb tárgyhoz ütődés) érte a gyöngyöt. Amennyiben a gyöngybefogató tű sértetlen, egyértelmű garanciális javításra, cserére jogosult.

Meghibásodása esetén a termékhez tartozó számlán szereplő bélyegzésen megjelölt e-mail címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről vagy továbbá webáruházunk található elérhetőségeinek valamelyikén.

A termékek garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk címére kell visszaküldenie. Portósan küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A jótállás körében végzett tevékenység költségei a Szolgáltatót terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadók.

A kötelező jótállással érintett termékeket a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet melléklete sorolja fel.

Garancia Érvényesítésének Lépései

1. Lépjen Kapcsolatba Velünk

Írjon nekünk a garancia@lustrabella.hu e-mail címre az alábbi adatok megadásával:

  • A vásárláskor megadott név és/vagy e-mail cím.
  • A rendelés száma vagy számla sorszáma, valamint a visszaküldendő termék(ek) cikkszáma (megtalálható a rendelés visszaigazoló e-mailben vagy a termék adatlapján). Több termék esetén minden cikkszámot külön tüntessen fel.
  • Az eset részletes leírása, valamint a termékről készült, a meghibásodást jól láthatóan bemutató fotó (elfogadott formátumok: JPG, JPEG, PNG stb.).

Fontos:

  • Kizárólag e-mailben fogadjuk el a garanciális ügyintézés kezdeményezését, közösségi média üzeneteken keresztül nem áll módunkban feldolgozni a kérést.
  • Kérjük, hogy amíg ügyfélszolgálatunk nem ad visszajelzést, ne küldje vissza a terméket!

Ügyfélszolgálatunk a beérkezett kérelmet feldolgozza, és válasz e-mailben közli a további lépéseket.

2. Küldje Vissza a Terméket

A garanciális ügyintézés során a csomag teljes tartalmát szükséges visszaküldeni, azaz:

  • A vásárolt meghibásodott terméket,
  • A számlát/jótállási igazolást.

Visszaküldési lehetőségek:

FoxPost csomagautomata:

Házhozszállítással:

Fontos tudnivalók a visszaküldéshez:

  • A megadott címet, telefonszámot és e-mail címet pontosan tüntesse fel a csomagon, hogy biztosan megérkezzen hozzánk.
  • A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

3. Javítás vagy Csere 15 Munkanapon Belül

Amint a visszaküldött termék megérkezik hozzánk:

  • Új termékre cserélés esetén: 1-3 munkanapon belül feladjuk Önnek a csere terméket.
  • Garanciális javítás esetén: A terméket 15 munkanapon belül kijavítjuk, majd postázzuk Önnek.

Bármilyen további kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal az ügyfélszolgálatunkon!